יועץ פרישה למנהלים ועובדים בנקים וחברות ביטוח

היציאה לפרישה אינה עוד מעבר תפקיד או ארגון בקריירה המקצועית שלנו, אלא סיום פרק אחד והתחלת פרק חדש בחיינו!!

זו נקודת זמן בה נבחנות אפשרויות של עיסוקים שונים ואולי אף הגשמה של חלומות שלא הספקנו או יכולנו להגשים בקריירה התעסוקתית שלנו.

תוחלת החיים הגדלה , שמשמעותה כ-25-20 שנות חיים נוספות, נותנת לנו הזדמנות ליצירת תוכן משמעותי בתחומי חיים מגוונים של תעסוקה, התנדבות, משפחה ועוד.

הבחירה היא בידינו- האם ניקח את ההזדמנות ונעצב באופן אקטיבי את חיינו ביום שלאחר הפרישה?.

יועץ פרישה למנהלים ועובדים בנקים וחברות ביטוח יסייע לכם לגלוש אל העידן החדש בחייכם!

יועץ פרישה לגמלאות : הדרך לשלב את המקום החדש בחיים בראש סולם העדיפות

בעידן המודרני, המציאות הפנסיונית של גיל הפרישה מתכתבת עם מציאות טכנולוגית, ניסיון, ידע וכלים שצבר הגמלאי. לא מעט גמלאים, כולל גמלאים בבנקים וחברות ביטוח,  מוצאים את עצמם בעידן שבו יש יותר זמן לחיות, ליהנות, ללמוד, להעשיר ולעשות דברים לנשמה!

העובדה שעבדנו בחברות העוסקות בפיננסים ובתחומי הביטוח השונים, מחזקת את ההסתכלות על תהליך הפרישה כמעבר שעיקרו הוא שינויים כלכליים. המציאות מוכיחה שתהליך הפרישה אינו רק שינוי כלכלי  אלא גם ואולי בעיקר, מעבר מנטלי למציאות חדשה, כיוונים אחרים ופחות מוכרים, היוצרים את הצורך גם בהכנה מנטלית.

מנהלים ועובדים בבנקים וחברות ביטוח, אם  צברתם ותק רב והגעתם לגיל בו אתם חושבים על פרישה או מעבר לקריירה חדשה, יועץ פרישה המתמחה בליווי למנהלים ועובדים בנקים וחברות ביטוח יכול להיות המלווה האידיאלי. זהו אדם שיוכל לספק לכם את הכלים והייעוץ הנדרשים להתמודד עם האתגרים החדשים של התקופה החדשה!

מהו יועץ פרישה לגמלאות?

יועץ פרישה לגמלאות הוא מומחה שמספק לציבור רחב ייעוץ והכוונה בענייני פרישה, מעבר קריירה, ניהול זמן, ותחושת משמעות לעתיד. עבודתו של יועץ פרישה אינה נעשית רק בסוף הדרך, אלא כמו מורה ומדריך, הוא נותן ייעוץ לכל התהליכים המתמשכים ורצוי להתחיל איתו  כשנה לפני הפרישה .

היכולת להתמודד עם השינויים

השינויים שמתרחשים עם תהליך הפרישה,  יכולים להיות מעניינים ומאתגרים כאחד. יועץ פרישה לגמלאות שעובד עם גמלאים פורשי הבנקים וחברות הביטוח יכול לסייע בהתמודדות עם התחושות של אי-וודאות והתמודדות עם השינויים בגיל המבוגר.

בניית אופק עתיד מחדש

יצירת "תמונת עתיד" הינה גורם חשוב בהתארגנות לחיים שלאחר הפרישה. המטרה המרכזית היא להפוך את גיל הפרישה למנוף ומקור כוח מרכזי ביצירת אפיקים חדשים. יועץ פרישה לגמלאות, שעובד עם פורשי בנקים וחברות ביטוח , יסייע לכם בעיצוב תמונת עתיד חדשה, כוללת רצונות ומטרות חדשות. תמונה הזו תשמש כמקור השראה ומטרה לתהליך הפרישה ובחינת מעבר אפשרי לקריירה חדשה.

פיתוח והתפתחות

פורשים, אתם בגיל האידיאלי,  הזמן האידיאלי לפיתוח והתפתחות אישית ומקצועית. יועץ פרישה לגמלאות יכול לסייע לכם באימוץ השקפה חדשה על החיים, התמקדות בתחומי עניין חדשים ופיתוח מיומנויות חדשות שיכולות להוביל לקריירה חדשה מרגשת ומשמעותית.

הכנה מנטאלית ותהליך האימון

ההכנה המנטאלית בתהליך הפרישה  חשובה ביצירת הסתכלות חיובית ובביטחון אישי ועצמי. יועץ פרישה לגמלאות יסייע ביצירת המסלול והנתיב המיטבי בעולם החדש אחרי הפרישה.

מודל האימון והפיתוח- יועץ פרישה לבנקים וחברות ביטוח

האימון האישי כולל כמה שלבים :

1. מיפוי של מצב העכשווי: ביצוע ראיון אישי מעמיק לעובד הבנק או חברת הביטוח,  לניתוח המצב העכשווי.

2. ניתוח ושיקוף של התמונה העכשווית והדגשת פערים.

3. בניית "התמונה מהעתיד": יצירת מציאות עתידית מחודשת לפורש הבנק וחברת הביטוח, עם כל השאיפות והחלומות.

4. זיהוי התרחישים "שקרו" בעתיד וזיהוי הנושאים העיקריים לעבודה אישית ולשינוי, עם היציאה לפרישה.

5. הכנת תכנית עבודה אישית עם כיווני פעולה והתנהגות.

שתפו

עוד בנושא