יועץ פרישה לקצינים ונגדים משטרת ישראל ושב"ס

תהליך הפרישה לגמלאות הינו תהליך משמעותי בחיינו. אנו פושטים מדים לאחר שנים רבות של שירות במערכת ארגונית השונה מאוד ממה שנפגוש באזרחות.

 עם הגיענו לגיל הפרישה משתנה בבת אחת סדר היום שלנו. פלח הזמן של העבודה שתפס נתח משמעותי בלוח הזמנים שלנו מתרוקן  ויוצר תחושה ראשונית של ריק ונשאלת השאלה מה עכשיו?

תוחלת החיים הגדלה , שמשמעותה  תקופת חיים של כ-20 עד 25 שנה, מחייבת תפיסה אחרת של החיים אחרי הפרישה, שעיקרה יצירה אקטיבית של  מכלול עיסוקים בעלי תוכן ומשמעות בתחומי חיים מגוונים של תעסוקה, משפחה , התנדבות ועוד.

תהליך הפרישה אינו עוד מעבר קריירה וכורך בתוכו שינוי באורח חיים אישי ותעסוקתי, אשר אופן ההתייחסות אליהם יכול להשפיע על הצלחתו של התהליך ועל שביעות רצונות של הפורש.

פרישה לגמלאות כרוכה בלא מעט שינויים הקשורים לעבודה כמו- תחושה של אובדן שליטה וכוח, שינוי מבנה ההשפעה, אבדן סממני סטטוס ועוד.

ברמה האישית נבחנות תפיסות של זהות אישית, ניהול זמן, חלוקה בין פנאי לתעסוקה, המערכת הזוגית ועוד.

יועץ פרישה לגמלאות : הדרך לשלב את המקום החדש בחיים בראש סולם העדיפות

בעידן המודרני, המציאות הפנסיונית של גיל הפרישה מתכתבת עם מציאות טכנולוגית, ניסיון, ידע וכלים שצבר הגמלאי בשירותו. לא מעט גמלאים, כולל גמלאים קצינים ונגדים שפרשו ממשטרת ישראל ושב"ס,  מוצאים את עצמם בעידן שבו יש יותר זמן לחיות, ליהנות, ללמוד, להעשיר ולעשות דברים לנשמה!

 קצינים ,נגדים ואנשי קבע במשטרת ישראל ושב"ס, אם אתם נמצאים בשלב הגיל והוותק המתאימים ואתם חושבים על פרישה או מעבר לקריירה חדשה, יועץ פרישה יכול להיות המלווה האידיאלי. זהו אדם שיוכל לספק לכם את הכלים והייעוץ הנדרשים להתמודד עם האתגרים החדשים של התקופה החדשה!.

מהו יועץ פרישה לגמלאות?

יועץ פרישה לגמלאות ובמיוחד יועץ פרישה לקצינים ונגדים משטרת ישראל  ושב"ס מעניק ייעוץ והכוונה בענייני פרישה, מעבר קריירה, ניהול זמן ותחושת משמעות לעתיד. עבודתו של יועץ פרישה אינה נעשית רק בסוף הדרך, אלא כמו מורה ומדריך, הוא נותן ייעוץ לכל התהליכים המתמשכים ורצוי להתחיל שנה לפני הפרישה .

היכולת להתמודד עם השינויים

השינויים שבאים עם גיל הפרישה,  יכולים להיות מעניינים, אך יכולים גם להיות מאתגרים. יועץ פרישה לגמלאות שעובד עם גמלאים פורשי משטרת ישראל ושב"ס יכול לסייע בהתמודדות עם התחושות של אי-וודאות והתמודדות עם שינויים בגיל המבוגר.

בניית אופק עתיד מחדש

יצירת תמונת העתיד בגיל  הפרישה היא מקור כוח מרכזי. יועץ פרישה לגמלאות, שעובד עם פורשי משטרת ישראל ושב"ס , יסייע לכם לצייר תמונת עתיד חדשה, כוללת רצונות ומטרות חדשות. תמונה הזו תשמש כמקור השראה ומטרה לתהליך הפרישה והמעבר לקריירה חדשה.

פורשים משירות במשטרת ישראל ושב"ס? תהליך הפרישה יכול להיות בבחינת מקלחת של מים צוננים

תהליך הפרישה יכול להיות בבחינת מקלחת של מים צוננים על מי שנמצא בתהליך של הכחשה ודחיינות במונחים של: "נחכה ונראה", "קודם ננוח ואחר כך נחשוב" ו- "נסיים את החופשה ואז נחליט". מנגד, ראייה אחרת של התהליך יכולה להתייחס אליו כתהליך של בחירה, מעבר והזדמנות לעיסוקים חדשים.

פיתוח והתפתחות

פורשים, אתם בגיל האידיאלי,  הזמן האידיאלי לפיתוח והתפתחות אישית ומקצועית. יועץ פרישה לגמלאות יכול לסייע בבניית   השקפה חדשה על החיים שאחרי הפרישה, התמקדות בתחומי עניין חדשים, ופיתוח מיומנויות חדשות שיכולות להוביל לקריירה חדשה מרגשת ומשמעותית.

האימון והכנה מנטאלית

ההכנה המנטאלית בשלב הפרישה יכולה ליצור גישה אקטיבית ואופטימית בניהול מעבר קריטי זה. יועץ פרישה לגמלאות יסייע וילווה את הפורש ממשטרת ישראל ושב"ס בפיתוח תפיסה זו ויצירת תוכנית פעולה לשנה שאחרי הפרישה.

תהליך ההכנה כיום כולל מרכיבים רבים של מידע כללי ואישי הקשורים לפרישה בצד מיומנויות ספציפיות הקשורות לתהליך. תהליך האימון והפיתוח נתן את המענה לצורך של "הכנה מנטאלית" אישית לתהליך הפרישה.

שתפו

עוד בנושא