יועץ פרישה למנהלים ועובדים מלונאות תיירות ונופש

היציאה לפרישה אינה עוד מעבר תפקיד או ארגון בקריירה המקצועית שלנו, אלא סיום פרק אחד והתחלת פרק חדש בחיינו!!

זו נקודת זמן בה ייבחנו אפשרויות של עיסוקים שונים ואולי אף הגשמה של חלומות שלא הספקנו או יכולנו להגשים בקריירה התעסוקתית שלנו.

תוחלת החיים הגדלה , שמשמעותה כ-25-20 שנות חיים נוספות, נותנת לנו הזדמנות ליצירת תוכן משמעותי בתחומי חיים מגוונים של תעסוקה, התנדבות, משפחה ועוד.

הבחירה היא בידינו- האם ניקח את ההזדמנות ונעצב באופן אקטיבי את חיינו ביום שלאחר הפרישה?.

יועץ פרישה לגמלאות : הדרך לשלב את המקום החדש בחיים בראש סולם העדיפות

בעידן המודרני, המציאות הפנסיונית של גיל הפרישה נפגשת  עם מציאות טכנולוגית, ניסיון, ידע וכלים שצבר הגמלאי. לא מעט גמלאים, כולל גמלאים בתחום מלונאות ותיירות נופש,  מוצאים את עצמם בעידן שבו יש יותר זמן לחיות, ליהנות, ללמוד, להעשיר, לעשות דברים לנשמה!

העובדה שעבדנו בחברות העוסקות בתיירות, נופש ופנאי מחזקת אולי את הצורך המיידי , לצאת לנופש ופנאי בלתי מוגבל ולהנות מכל מה שהלקוחות שעבדתם מולם, קיבלו . המציאות מוכיחה שתהליך הפרישה אינו רק שינוי ביצירת פנאי ואפשרויות נופש בלתי מוגבלות , אלא גם ואולי בעיקר, מעבר מנטלי למציאות חדשה, רחבת כיוונים אחרים ופחות מוכרים, היוצרים את הצורך גם בחשיבה והערכות אחרת.

מנהלים ועובדים בתחום מלונאות ותיירות נופש, אם  צברתם ותק רב והגעתם לגיל בו אתם חושבים על פרישה או מעבר לקריירה חדשה, יועץ פרישה יכול להיות המלווה האידיאלי. זהו אדם שיוכל לספק לכם את הכלים והייעוץ הנדרשים להתמודד עם האתגרים החדשים של התקופה החדשה!.

מהו יועץ פרישה לגמלאות?

יועץ פרישה לגמלאות שמטפל, מלווה, מייעץ למנהלים ועובדים מלונאות תיירות ונופש הוא מומחה שנותן ייעוץ והכוונה בענייני פרישה, מעבר קריירה, ניהול זמן, ותחושת משמעות לעתיד. עבודתו של יועץ פרישה אינה נעשית רק בסוף הדרך, אלא כמו מורה ומדריך, הוא נותן ייעוץ לכל התהליכים המתמשכים ורצוי להתחיל איתו  כשנה לפני הפרישה .

היכולת להתמודד עם השינויים

השינויים שמתרחשים עם תהליך הפרישה,  יכולים להיות מעניינים ומאתגרים אחד. יועץ פרישה לגמלאות שעובד עם גמלאים מתחום המלונאות תיירות ונופש יכול לסייע בהתמודדות עם התחושות של אי-וודאות ,התמודדות עם השינויים בגיל המבוגר ויצירת כיווני פעולה חדשים ומגוונים לאחר הפרישה מהעבודה.

בניית אופק עתיד מחדש

יצירת "תמונת העתיד" הינה גורם חשוב בהתארגנות לחיים שלאחר הפרישה. המטרה המרכזית היא להפוך את גיל הפרישה למנוף ומקור כוח מרכזי ביצירת אפיקים חדשים. יועץ פרישה לגמלאות, שעובד עם פורשים מארגוני מלונאות ,תיירות נופש, יסייע לכם לצייר תמונת עתיד חדשה, כוללת רצונות ומטרות חדשות. תמונה זו תשמש כמקור השראה וקביעת כיוונים לתהליך הפרישה והמעבר לקריירה חדשה.

פיתוח והתפתחות

פורשים, אתם בגיל האידיאלי,  ובזמן האידיאלי לפיתוח והתפתחות אישית ומקצועית. יועץ פרישה לגמלאות שמסייע, מלווה, מכוון מנהלים ועובדים מלונאות תיירות ונופש ,יכול להציע לכם לאמץ השקפה חדשה על החיים, התמקדות בתחומי עניין חדשים, ופיתוח מיומנויות חדשות שיכולות להוביל לקריירה חדשה מרגשת ומשמעותית.

הכנה מנטאלית ותהליך האימון

ההכנה המנטאלית בתהליך הפרישה  חשובה ביצירת הסתכלות חיובית וביטחון אישי ועצמי. יועץ פרישה לגמלאות יסייע ביצירת המסלול והנתיב המיטבי בעולם החדש אחרי הפרישה.

מודל האימון והפיתוח- יועץ פרישה לעובדים בתחום מלונאות ותיירות נופש

האימון האישי כולל כמה שלבים :

1. מיפוי של מצב העכשווי: ביצוע ראיון אישי מעמיק לעובד מארגוני המלונאות תיירות ונופש,  לניתוח המצב העכשווי.

2. ניתוח ושיקוף של התמונה העכשווית והדגשת פערים.

3. בניית "התמונה מהעתיד": יצירות מציאות עתידית מחודשת לפורש מארגוני המלונאות תיירות ונופש, עם כל השאיפות והחלומות.

4. זיהוי התרחישים "שקרו" בעתיד וזיהוי הנושאים העיקריים לעבודה אישית ולשינוי, עם היציאה לפרישה.

5. הכנת תכנית עבודה אישית עם כיווני פעולה והתנהגות.

שתפו

עוד בנושא